Znowu rebranding ze świata sportu, ale tym razem dotyczy on koszykarskiej drużyny ze Szczecina. W sumie trafiłem na niego przypadkowo, bo jako, że nie jestem fanem tej dyscypliny, nie miałem nawet pojęcia, że taka drużyna w ogóle istnieje.

King Wilki Morskie, bo tak brzmi oficjalna nazwa, w sezonie 2014/2015 będzie występował w Tauron Basket Lidze, a w związku z tym awansem włodarze klubu postanowili zdecydowanie odświeżyć dotychczasowy znak. Decyzja jak najbardziej słuszna, która była jeszcze dodatkowo motywowana innymi kwestiami:

Do poprzedniego logotypu nie mieliśmy żadnych praw. Nie wiemy tak naprawdę, kto to logo stworzył, w jaki sposób powstało. Było trochę skopiowane z innego klubu. Będąc w ekstraklasie nie możemy sobie pozwolić na żadne zarzuty w tym zakresie. Dlatego też powstał pomysł nowego logotypu.” – mówi Rafał Rajewicz, menedżer szczecińskiej drużyny.

przeczytaj więcej: http://brandingmonitor.pl/rebranding/wilki-morskie-szczecina-nowym-logo/.

Komentarze

0